piątek, 7 kwietnia 2017

(nie)wesoła twórczość artystyczna pt.1- Śmieci i głupoty

Śmieci i głupoty.


 Świat jest szalony

Pokręcony
Sprzedaje się to co łatwe
Proste
Wygodne
Modne
W dzisiejszych czasach co drugi człowiek ma depresję



To teraz na czasie

Przytłoczony jestem problemami
Nie mam co robić ze swoimi dolarami
Nie wiem czy w sklepie mam kupić
Krem bez kolagenu
danie bez glutenu
Beztłuszczowy jogurt
Warzywa w proszku
Czy to ma znaczenie
I tak karmimy się przetworzoną papką
Bezmyślnie jak dzieci
Otwieramy głowy
I jemy to co leci
Bezrefleksyjnie
Niczym roboty
Same głupoty

            Antyutopia staje się rzeczywistością
                      Myślenie abstrakcją

Zagonieni zatraceni zagubieni
Błądzimy po omacku
Sami nie wiemy co ma jakąkolwiek wartość
Dajemy się omotać ogłupić oszukać i złupić
Jak szczury w labiryncie
Szybciej, mocniej dalej więcej
Prędzej! Prędzej!
Kto się nie przesuwa ten się cofa!
Bo nie zdążysz!
Po własne zatracenie
Zgubienie
unicestwienie

zdjęcia autorstwa satyryka Steva Cuttsa pochodzą ze strony : http://naobcasach.pl/14-satyrycznych-obrazkow-ktore-ukazuja-smutne-realia-wspolczesnego-swiata/8/
all credit goes to Steve Cutts

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zmiany, zmiany.....

I wtedy przyszedł maj..... Długo nie było mnie na blogu i kiedy spojrzałam na datę ostatniego wpisu szczerze mówiąc nieco się przestra...